wtorek, 15 listopada 2016

WAKE UP :)

Już najwyższy czas reanimować ten blog!
Wisi i straszy :)
Figurki się same nie pokarzą, nie opiszą...

Dziś jest dobry czas, aby podziękować wszystkim za zaglądanie tutaj!
Chciałabym Was zaprosić na niezwykle ciekawy blog, prowadzony przez mojego Przyjaciela.
To podróż do czasów naszego dzieciństwa.
Do czasów PRL'u.
Jeśli kochacie figurki z lat 80tych, ten klimat, smak gum Donald itd., musicie zahaczyć o Rolkę Wspomnień, prowadzoną przez Keeper'a :)






Ja tym czasem przygotuję się do napisania typowo figurkowego wpisu na tym blogu.
Mam sporo zaległości. Nawet nie wiem od czego zacząć :)
Opisać nowsze nabytki z serii WWE? Czy coś nowego o Gwiezdnym Patrolu? Czy może pokażę jak sobie zrobić... Bear Grylls'a :)



Coś się wymyśli, póki co... 
Koniecznie zajrzyjcie na blog Keeper'a!

6 komentarzy:

  1. cokolwiek - tylko pokaż!!!
    a blog Keepera odwiedzam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe :) Skupiłam się ostatnio tylko na Strefie ;)
    Blog Keepera jest oryginalny i bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę... z ciekawości zajrzałem na Twój stary blog a tu taka niespodzianka! :D Bardzo dziękuję Ewelinka za kolejną gorącą reklamę! :D jest mi bardzo miło, nie wiem co powiedzieć.. Ostatnio nie mam czasu zająć się blogiem, ale już niedługo postaram się wrzucić nowy post! :) Co do Twojej ''Kolekcji figurek'' to bardzo chciałbym zobaczyć nowy post o Gwiezdnym Patrolu!!! :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ba! ROLKA świetna rzecz! To zaszczyt pisać o tak zacnym projekcie :) Zbieram zdjęcia do "Gwiezdnego Patrolu"! Na pewno w nowym roku będę reanimować serię! :)

      Usuń
  4. Chętnie zaglądnę do przyjaciela ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam bardzo serdecznie i oczywiście nadal zapraszam do lektury "Rolki" jednocześnie licząc na wizyty tutaj u mnie :) Życzę wszystkiego dobrego!

      Usuń