Zapraszam także na Instagram: @komixiara i @zonefullofdolls !!!- * EWELINA G.*

czwartek, 13 maja 2021

STRETCH A PALZ

 "STRETCH A PALZ"


Chciałam tutaj zareklamować fajne figurki "Stretch A Palz", które można obecnie kupić w sklepach:

Figurki te są idealnym prezentem dla dzieciaków!


Jest kilka wariantów postaci do wyboru.
To obecnie podstawowa edycja 😀


We wcześniejszych latach można było nabyć więcej Potworków.

(google.com)

Pierwsze wydanie tych figurek miało nieco inną nazwę: 
"FLEXORS - Monster Series"

(google.com)

Opakowanie różniło się od obecnego. Inne kolory i szata graficzna.
Natomiast figurki Potworków niezmiennie są takie same!

(google.com)


Stworki mają wysokość ok. 15 cm
Każdy z nich ma swoje imię 😁
Są wykonane z miękkiej gumy o konsystencji silikonu.
Masa którą je wypełniono, poddaje się, dlatego można nadawać kształty danej figurce.






Inna wersja kolorystyczna 😊





Uroczy Wilczek 😍




Gorylek 😎




I bezapelacyjnie mój faworyt:
Yeti 😜






Figurki idealnie nadają się na wypad w plener!
Zmieszczą się do plecaka, torby jak i do kieszeni 😉







Figurki sprawią wielką radochę podczas zabawy. Są plastyczne, mają ciekawy wygląd.
Będą też idealnie służyć jako zabawka przeciw stresowa!
Jak typowy "gniotek" 😉


Na półce również prezentują się nie najgorzej 😁


Polecam wszystkim!

💖

PS: Google ma pewien problem z tą serią figurek, mianowicie zrobi wszystko, żeby zmylić szukającego 😅😁😂


UPDATE:
(23.07.2021)

Figurki są/były dostępne w "Biedronce" - info dzięki uprzejmości Ultra Magnus'a z sekcji: "komentarze".

Poza tym, figurki mogą być dostępne w innych wersjach kolorowych 😎
Za granicą pojawiają się nowe opcje:


(google.com)

Tego typu figurki są już nawet na:  Allegro

Łatwo je znajdziemy dzięki haśle: GUMOSTWORY
Blisterki i nazwa są zupełnie inne od tych "Stretch A Palz", niemniej jednak, figurki prezentują się wspaniale!



(allegro.pl)

---------------------------------

JAK CZYŚCIĆ TE FIGURKI?

Ciepła woda, mydło lub płyn do mycia naczyń.
Myjemy figurkę, ale potem jest ona niestety lepka, więc musimy wykorzystać jakiś talk.
Mąka lub puder dla dziecka. 
Posypujemy figurkę, obtaczamy ją w proszku.
Ostatecznie przy pomocy pędzelka pozbywamy się talku i powinno być OK.
Przykładowy filmik:

"How to clean squishie toys"!


Trochę jest to kłopotliwe, ale nie ma innego wyjścia, a myć zabawki trzeba!

😎

22 komentarze:

  1. Strasznie ciekawe jest to jak te figurki występują pod bardzo wieloma nazwami, oraz jak je można łatwo kupić. Jakiś czas temu były dostępne w biedronce, gdzie między innymi można było kupić dokładnie tego samego wilczka, którego ty masz tylko szarego. Jak i są dostępne w sieci sklepów action(gdzie tak w ogóle połowa wave'u to repainty z rymujący i się imionami np. Jacky, Jacko) i w nich większość z nich to nowe figurki ale jest, ten pirat w kolorach, czrnym i niebieskim. Niestety nazwy obu tych serii nie zapamiętałem, ale jak mi się przypomni, to napiszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super komentarz - dzięki! Ciekawe jest też to, że strona www która jest podawana na każdym kartoniku (nie ważne z jaką nazwą hehe) - w ogóle nie działa, nie ma jej. Nie wiedziałam, że były dostępne w Biedronce ;) Dzięki za info! Poza tym dopatrzyłam, że w UK można już nabyć więcej kolorów (pomarańczowy, czerwony, zielony) tych samych postaci, ale z innymi nazwami - tak jak wspomniałeś Drogi przedmówco - imiona inne, ale do rymu :) W moich lokalnych sklepach PEPCO już nie ma tych figurek w sprzedaży ;) Dziękuję za odwiedziny i komentarz - pozdrawiam i będę wdzięczna za update komentarza z nowymi nowikami ;)

      Usuń
  2. Te stworki z biedronki;) chodzą pod nazwą „Monster Flex Gumostwory”, jak i w wersji zagranicznej „Monsterflex” a na allegro jako po prostu „Gumostwory”. Z jakiegoś powodu na allegro jest ich straszne teraz zatrzęsienie (prawdopodobnie z tego powodu że np. w mojej biedronce siedziały chyba z miesiąc.). Te drugie nazywały się „Destructeez”, i po wpisaniu ich w Google nie ma żadnych wyników, ale co ciekawe po wpisaniu „StrechaPalz” w YouTube, da się do nich dotrzeć. Ale co jeszcze ciekawsze te które ja widziałem w sklepie, są inne od tych z YouTube'a bo te z YouTube'a przychodzą w czerwonym opakowaniu a te z Action przychodzą w opakowaniu w stylu StretchaPalz, tylko z logo Destructeez.
    PS.Dzięki za odpowiedź:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja bardzo Ci dziękuję za komentarze i informacje :) !!! Super sprawa, dzięki wielkie. Najpierw myślałam, że w Polsce są sprzedawane tylko w PEPCO, dzięki Tobie już wiadomo, że są też w Biedronkach czy na allegro! Nie wiem jak to chronologicznie wygląda, ale najpierw za granicą były sprzedawane jako "Flexors", potem "Stretch A Palz", teraz mamy je jako "Destructeez" i w końcu POLSKĄ nazwę: "Monster Flex - Gumostfory"! Podoba mi się wygląd tych figurek, ta silikonowa powłoka :) Gumostfory z allegro już ciut droższe od tych z Pepco, ale chyba ciekawsze. Typowe potwory, Wilkołak, Mumia czy Potwór z Laguny, kurde i nawet NINJA :) Ciekawe co się kryje za tą różnorodnością barwy opakowania i różne nazwy :) Może jakieś problemy z prawami autorskimi hahaha To dziwne też, że ciągle jest problem z google :) W każdym bądź razie super ciekawa sprawa i raz jeszcze dziękuję Ci za Twój czas i informacje! Chyba kupię sobie coś z allegro, napiszę nowy pościk. Pozdrawiam serdecznie!!!!

      Usuń
    2. *GUMOSTWORY - hahaha poprawiam się :P Sorrki ;)

      Usuń
  3. Cześć! To znowu ja.Jakby co to z jakiegoś powodu Stretch A Palz'y wróciły do PEPCO.Niestety te same co wcześniej:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka ;) Przy najbliższej okazji sprawdzę jak to w mojej okolicy w sklepach PEPCO wygląda. Na pewno na allegro jest zdecydowanie lepszy wybór, jeśli ktoś by sobie je chciał kupić :) Przejrzałam kilka aukcji, naprawdę ciekawe propozycje można tam znaleźć. Dyniowy ludzik wymiata :) Pozdrawiam!!!!! ;)

      Usuń
    2. Potwierdzam, że w moich okolicznych PEPCO są tylko te same figurki. Wilk, Niebieski Kosmita, Małpa... :(

      Usuń
  4. Powracam z nową informacją! Figurki z tej serii powróciły do sklepów,tym razem do biedronki. Teraz zmienili w ogóle cały koncept tej serii. Tym razem zamiast fajowych potworów są tylko nudne, cieszące się owoce:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha dzięki za kolejne informacje! Koniecznie sprawdzę u siebie wszystkie Biedronki :) Ciekawe czy cenowo zostało tak samo? Owoce.. pogięło ich :) LOL

      Usuń
  5. Trawa wojna pomiędzy StretchAPalz a Gumostworami. Oba od jakiś 2
    tygodni są dostęne w biedronce. O StretchAPalz'ach już pisałem ale o nowych Gumostworach jescze nie. Kolejna seria gumowych ludzików jest bardzo podobna do pierwszej, jeśli chodzi o typ figurek. Także no...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ciekawe u mnie w Biedronkach na razie ich nie ma, ogólnie mało tam zabawek, ewentualnie są książki, zeszyty itd. Pewnie dlatego, że odwiedziłam typowe Biedronki, nie te największe. Kupiłeś jakieś Gumostwory? Jakościowo są takie same? Tradycyjnie - dzięki za updaty :D

      Usuń
  6. Moja Biedronka chyba w ogóle wyrzuca rzeczy bo po paru dniach żadnego z tych chyba dwudziestu figurek nie było po paru dniach. A mieszkam w dość małym mieście O_o Żadnego co prawda nie kupiłem ale jednego chyba ktoś wyciągnął z opakowania więc miałem okazję się z nim pobawić. Guma jest dość wysokiej jakości. I chyba każda figurka różni się między sobą wypełnieniem. Ale nie jestem pewien.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odwiedziłam z 5 Biedronek w okolicach Katowic i ani jednej figurki z tej serii nie widziałam :) Ciekawa sprawa! Może te figurki będą w sprzedaży później. Np w okolicach "Dnia dziecka". Tymczasem chociażby na programie dla dzieci PULS 2 - z pewnością były reklamy, że sieć Biedronka sprzedaje Gumostwory Monster Flex. Właśnie czytam na stronie www Biedronki informację przy tych figurkach: "Upłynął termin obowiązywania oferty". Kiepska sprzedaż? No, ale w tak krótkim terminie się wszystko rozgrywa... Doczytałam też, że ich cena to 33zł. Pozostaje Allegro i ewentualnie PEPCO. Szkoda, bo fajne te figurki. Lepsza guma to i cena poszła w górę. Dzięki za wszystkie informacje ;)

      Usuń
  7. A wie ktoś może jak myć te stwory?po umyciu w wodzie z mydłem kleją się. Jak zrobić aby się nie kleiły?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety też to zauważyłam. To jest problem. Bo przecież zabawki trzeba myć. Zastanawiam się czy zwykła mąka nie pomogłaby w tej sytuacji. "Obturlać" figurkę w mące, zostawić ją w niej na jakąś godzinkę, a potem otrzepać, zdmuchnąć resztki mąki z figurki. Skrobia powinna wchłonąć wilgoć. Ja to sprawdzę na swojej figurce. Nie testowałam tego, po prostu myślę, że taki zabieg ewentualnie pomoże. Wydaje mi się, że producenci traktują te zabawki jako "jednorazówki", które szybko ulegną zniszczeniu.

      Usuń
    2. Znalazłam filmik na youtube jak czyścić takie zabawki :) Umieszczę go w poście. Można użyć pudru dla dzieci, a później pędzelkiem oczyścić :) Czyli dobrze kombinowałam wczoraj :) Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Uwaga Stretch A Palz wróciły do Pepco tym razem głównie nowe i w nowych opakowaniach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dzięki za info! Sprawdzę w moich Pepcach jak najszybciej się da! Jesteś niezastąpiony! Może kupię jakieś nowsze i zrobię nowy post. Zobaczy się ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  9. stretcha palzy znowu wróciły!!!!!!!! I jeszcze w pepco widziałem taki fajne figurki wielkości około 3.75 cala. Kosztują one chyba około 12 zł i są według mnie o wiele wiele lepsze od tych nowych w tej samej skali marvel legends, z uwagi na cenę i taką prostotę. Mimo tego że niektóre z nich mogą się wydawać trochę za proste to mi się bardzo podobają.
    P.S. Właśnie w tym pepco da się dostać chyba tylko wersję w czarnych saszetkach, a były one pierwotnie wydane w takich niebieskich. Uważam że akurat czarny kolor został wybrany żeby jakoś połączyć je z filmem infinity war bo właśnie zabawki z tego filmu przychodziły w opakowaniach tego koloru.
    P.S. Nie wiem jak będzie z dostępnością bo widziałem je na razie w tylko jednym pepco (stretcha palzy wszędzie chyba i tak na tabenę to teraz są nowe postacie w nowym opakowaniu) także no... jeśli to ciebie intresuje to proszę:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakby co to tutaj Ultra Magnus 123 ale mnie wylogowało :P

      Usuń
    2. Kupiłam dwa nowe i zrobię post :) Dorwałam je poza Katowicami, w samych Katowicach i okolicach nie ma ich w Pepcach!!! Nie ma w ogóle tych figurek! Sprawdziłam sporo sklepów. Natomiast dwa znalazłam blisko Tarnowskich Gór. Seria tak jak piszesz nazywa się "StretchAPalz" jak te pierwsze "wydanie", dodatkowo ma napis: ANIMAL SERIES Mam Dzika o imieniu OINKY hahaha i Krokodyla CROCODY. Naprawdę super wyglądają :) Dzięki Ci za komentarze. Jutro jadę do Tarnowskich Gór, może coś ciekawego znajdę w tamtejszych Pepcach. Wytestowałam też sposób ich mycia i przywracania do stanu normalności. Trzasnę posta w weekend i zadedykuję go Tobie :* Dzięki za wszystko Ultra Magnus!

      Usuń