piątek, 27 lipca 2012

"FIGURKI PO POLSKU" - Odcinek 2 - He-Man

Oto drugi odcinek serii: "Figurki po polsku" Naszego autorstwa, tym razem na tapecie He-Man. Dziękuję serdecznie Kolektorowi za wszystko! Świetna robota! Zapraszamy do oglądania, ta wersja jest tylko w języku polskim :)) Życzę miłych wrażeń :))




środa, 25 lipca 2012

WAKACJE ADAMA 2012 c.d.n. :))

Eh... Adam wypoczywał jakiś czas temu nad jeziorem i miała tutaj się pojawić obszerna relacja z jego tegorocznych wakacji... Jednakże ten żyjący z ogromnych "tantiemów" Nicpoń wyjechał sobie w Alpy Francuskie i testuje najnowszą deskę snowboard'ową :) Kiedy wróci? Nikt tego nie wie, ale miejmy nadzieję, że dobrze się tam bawi i gdy wróci, o wszystkich swoich przygodach nam opowie :))) Paparazzi uchwycili go na zdjęciu, gdy kupował sobie sprzęt:


Sprzęt do szusowania po zboczach gór Adam wybrał sobie chyba najtańszy z możliwych, co by adrenalina fajnie podskakiwała podczas karkołomnych zjazdów :) Ach ten Urwis nigdy nie zmądrzeje :)))


No cóż... Pożyjemy zobaczymy, może wróci do nas w jednym kawałku :))


wtorek, 17 lipca 2012

Naklejki "The New Adventures Of He-Man"!!!

Marzenia czasem się spełniają! Spełniają się nawet te najmniej prawdopodobne :) W listopadzie pisałam TUTAJ na blogu, jak to szkoda, że "zgubiłam" bezpowrotnie część naklejek z gum "He-Man" z końca lat osiemdziesiątych... Bo chętnie bym pokazała je na tym blogu, aby każdy odwiedzający fan MOTU - mógł sobie je obejrzeć i powspominać, przypomnieć sobie frajdę z kompletowania całej serii naklejek, przypomnieć sobie smak tej różowej, twardej gumy, i przede wszystkim przypomnieć sobie to uczucie "kurde ja chcę mieć figurkę Karatti'ego i Optikk'a natychmiast!!" - więc nie będę przedłużać! Udało mi się zdobyć chyba praktycznie wszystkie te naklejki z rocznika 1989 oraz kilka z 1990, a zatem proszę bardzo, oto i one:



Trzeba po prostu wytrwale szukać i wypatrywać wszelkich okazji, a wtedy jest cień szansy, że znajdziemy taki cudowny artefakt z lat dzieciństwa :) Teraz sobie tak myślę, że pewnie potrzeba czasu, ale uda mi się skompletować także serię z 1990 roku :) Z pewnością powrzucam tutaj obrazki do obejrzenia :)

Na dodatek trafiła w moje ręce naklejka Man-At-Arms'a, podejrzewam, że jest to najprawdopodobnej nalepka firmy Panini. Chociaż mogę się mylić...


Fajna, dynamiczna poza :) Skan tej naklejki wygląda na dość duży rozmiar, ale w rzeczywistości Man-At-Arms ma ok. 5 cm na 2 cm. Zawsze coś ;) Miłego oglądania i wspominania :)


niedziela, 15 lipca 2012

MOJA KOLEKCJA - STAR WARS

STAR WARS - POLISH BOOTLEGS:

FIGURKI RUCHOME

ATAT Commandor


ATAT Driver


ATST  Driver


4 Lom (Zuckuss)


Biker Scout


Boba Fett


Darth Vader


Han Solo Hoth


Imperial Gunner


Lando Carlisian


Leia


Luke Pilot


Nien Numb


Rebel Hoth Trooper


Stormtrooper


Snowtrooper


Tie Fighter Pilot


Weequay


FIGURKI NIERUCHOME

ATAT Commandor


ATAT Driver (De Lux)


Barada


C-3PO


Chewbacca


Death Star Gunner


Han Solo


IG-88


Leia


Luke


Nien Numb


Obi-Wan Kenobi


Pruneface


Rebel Commando


Snowtrooper


Stormtrooper



Tusken Raider


Darth Vader


Zuckuss