Zapraszam także na Instagram: @komixiara i @zonefullofdolls !!!- * EWELINA G.*

czwartek, 8 września 2011

JESTEM ZAKRĘCONA!!!

Jak powyżej... Już bardziej zakręconym być nie można! Nie wiem czy to przesilenie letnio-jesienne czy już się starzeję i nie dostrzegam tego, co mam przed oczami? No bo jak tu wytłumaczyć fakt, że sama nie wiem już co w domu mam! No niby kolekcjonuję figurki tak? I to najbardziej te z serii MOTU tak? I szukam ciągle nowych okazów, rarytasków itp... tak? No więc coś odkryłam... Kilka miesięcy temu (jak chyba nie z rok!! Aż wstyd się przyznać!) - przeprowadziłam taką niewinną wymianę kilku figurek WWE na komiksy anglojęzyczne. Miałam podwójne egzemplarze, a komiksy wręcz uwielbiam! Dlaczego by się nie wymienić? No więc doszło do wymiany, ale.... komiksy trafiły do szafy na sterty innych komiksików... Więc parę dni temu się "przebudziłam" i pomyślałam: "Hej..trzeba w końcu te komiksy przeczytać!!!" Czytam jeden za drugim... Na samym końcu zostawiłam sobie kultowy komiks o jeszcze bardziej kultowej "Drużynie A". Oto okładka:


Podziwiam okładkę, technikę rysowania, nawet w taką zadumę wpadam, bo komiks ten kosztował tylko ćwierć funta angielskiego... Przewracam pierwszą stronicę i .... łaaaaaaaaaaaaaa....


I jeszcze na końcu komiksu.... łaaaaaaaaaaaaa... łaaaaaaaaaaaaaa....


No super niespodzianka! Reklama zabawek i gry komputerowej MOTU z lat 80tych! Ehhh to były czasy! No i jak można coś takiego mieć i nie być tego świadomym? Chyba czas na jakieś generalnie przeglądanie szaf, strychu, piwnic (swoich i sąsiadów!) A może akurat coś jeszcze się znajdzie? :))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz