Zapraszam także na Instagram: @komixiara i @zonefullofdolls !!!- * EWELINA G.*

wtorek, 27 września 2011

JESTEM JESZCZE BARDZIEJ ZAKRĘCONA!!!

Rany boskie!! Toż to skandal! Ja naprawdę nie wiem, co mam w domu :) ... Z tego miejsca chciałam serdecznie pozdrowić TOMKA z super stronki Polish Star Wars Collector - i podziękować mu za dzielenie się informacjami i spostrzeżeniami. Bo okazało się, że po przeczytaniu jednego z moich postów, przypomniał on sobie iż też ma stary, polski komiks z artykułem i zdjęciami, nawiązującymi do tematyki MOTU :) Nawet zaproponował, że udostępni mi skany. Co się jednak okazało - ja też mam ten komiks. Aj jaj jaj :)) Będę musiała faktycznie poświęcić nadchodzący weekand na przejrzenie sporej kolekcji komiksów i aż boję się, co ja tam znajdę. Podrzucam skany z komiksu "RORK", który ukazał się w Polsce w 1989 roku w serii: "Fantastyka" (uwaga kosztował aż 1600K :))) Tomek - wielkie dzięki!!! Oto lektura:



2 komentarze:

  1. Jejku!Ewelina,jak zobaczyłem ten artykuł odskoczyłem od PC-ta i
    wyjąłem ten komiks!Trochę mi to zajeło...sam artykuł już kiedyś przeczytałem,a może skuszę się do lektury komiksu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Hahahahahhaha!
      Ciekawe czy skusiłeś się na lekturę "Rork'a". Ja uwielbiam klimat tych starych komiksów z Fantastyki!

      Usuń