Zapraszam także na Instagram: @komixiara i @zonefullofdolls !!!- * EWELINA G.*

niedziela, 15 lipca 2012

MOJA KOLEKCJA - STAR WARS

STAR WARS - POLISH BOOTLEGS:

FIGURKI RUCHOME

ATAT Commandor


ATAT Driver


ATST  Driver


4 Lom (Zuckuss)


Biker Scout


Boba Fett


Darth Vader


Han Solo Hoth


Imperial Gunner


Lando Carlisian


Leia


Luke Pilot


Nien Numb


Rebel Hoth Trooper


Stormtrooper


Snowtrooper


Tie Fighter Pilot


Weequay


FIGURKI NIERUCHOME

ATAT Commandor


ATAT Driver (De Lux)


Barada


C-3PO


Chewbacca


Death Star Gunner


Han Solo


IG-88


Leia


Luke


Nien Numb


Obi-Wan Kenobi


Pruneface


Rebel Commando


Snowtrooper


Stormtrooper



Tusken Raider


Darth Vader


Zuckuss




2 komentarze:

  1. Wspaniała kolekcja, bawiłem się takimi będąc dzieckiem... wypieki na twarzy przy zakupie (zazwyczaj na "odpustach" pod kościołem), potem niezliczone godziny w akcji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dokładnie! U mnie było identycznie! Mam takie wyraźne wspomnienie jak na jednym z odpustów, jakiś sprzedawca miał kilka pudełek w których te figurki (na kilogramy hahaha) sobie leżały w nieładzie. Magiczne lata naszego dzieciństwa! Dziękuję za wizytę i komentarz! Pozdrawiam!

      Usuń