Zapraszam także na Instagram: @komixiara i @zonefullofdolls !!!- * EWELINA G.*

wtorek, 28 października 2014

CINCIN FOOTBALL - Kolekcja 70 obrazków !

Tak jak obiecałam, dzisiaj skany obrazków z gum "CINCIN".

Przyznam, że średnio pamiętam te gumy, więc posiłkując się informacjami na ich temat, wyszukanymi przez wujka Google - natrafiłam od razu na ciekawą stronkę z kolekcjami "różności"związanymi z gumami do żucia!
Zapraszam do lektury dodatkowogo źródło informacji: TUTAJ

Na tej samej stronie, znalazłam info, że najprawdopodobniej wszystkich obrazków z gum "Donald" było 103 sztuki :)
I faktycznie, brakuje mojemu Szwagrowi dwa z Goofy'm i chyba jeden z Donaldem :)

Czas na skany:









Enjoy!

8 komentarzy:

  1. Mam też trochę tej kolekcji i trochę inni piłkarze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i wizytę :) Dzisiaj już nie ma takich ciekawych zajęć dla dzieciaków, jak zbieranie naklejek. Może okazyjnie Panini wydaje albumy na naklejki z piłkarzami, teraz reklamują naklejki Barbie na jogurtach :) Ale nie ma już takiej masowej zabawy. Te stare obrazki czy naklejki z gum miały taką magię w sobie :)

      Usuń
  2. Super :) Wspomnienie dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam te naklejki. Zbierałem je. Miałem też 2 talie kart z piłkarzami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniałe wspomnienia ;) Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)

      Usuń
  4. Mam do dziś serię od 1 do 70

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To piękna pamiątka z tamtych czasów! :) Dziękuję za odwiedziny i komentarz, pozdrawiam.

      Usuń