Zapraszam także na Instagram: @komixiara i @zonefullofdolls !!!- * EWELINA G.*

niedziela, 21 lipca 2024

GODZILLA VS KONG - The New Empire

KING KONG


Będąc na rodzinnym wypadzie wakacyjnym nad przepięknym jeziorem, postanowiłam odwiedzić pobliskie "miasteczko". Rynek to mnóstwo starych kamienic, z których wykorzystano partery na tworzenie sklepów. Pomyślałam, że muszę znaleźć jakiś sklep zabawkowy, żeby kupić sobie pamiątkę. Nie obiecywałam sobie wiele...
Tymczasem życie mnie totalnie zaskoczyło!
Niemal na samym końcu zwiedzania dojrzałam malutką witrynkę z napisem: ZABAWKI
Myślę sobie: "Ok, aby przynajmniej mieli jakieś fajne figurki, może być tylko breloczek!"

Wchodzę i szok...
😮

W środku jak w TARDISie !
Sklep niczym market, podejrzewam, że zajmuje co najmniej dwie długości normalnych kamienic wzdłuż. Trudno ocenić będąc w środku. Zabawki markowe wszelkiej maści. Nawet oryginalne figurki FORTNITE (niestety te 10 cm, których nie zbieram!) Funko POP, ściany zestawów LEGO, Lalki z serii: "Barbie" czy "Monster High" itd.

Niespodzianka roku 2024 na pewno!

Kupiłam tam figurkę:
"Godzilla vs Kong - The New Empire" firmy Playmates Toys.


Posiada w zestawie HEAV.
Antygrawitacyjny pojazd.
Jest fajnie przymocowany do bąbelka, jakby sznurem.
Fajnie to wykombinowali 😀



Strasznie mi się spodobał ten King Kong!
W kolekcji posiadam sporo gumowych KONGów, ten bardzo mi się przyda do sesji zdjęciowych na Insta itd. Ma zarąbiste, mechaniczne ramię, rękawicę "BESTIA" 😁
Artykulacja w porządku, stabilność idealna. 
Wysokość Konga to ok. 15 cm

Po powrocie nad jezioro, natychmiast wypuściłam go z pudełka!



Szczegółowe zdjęcia:



A tutaj mój mały custom tej figurki. Domalowałam paski, śruby, język, zęby i wszelkie rany.



No i na spacerku w parku:


Przyjemna, fajna figurka.
Dla mnie to wakacyjna niespodzianka, zawsze będzie mi się dobrze kojarzyć!

Do tamtego sklepu z pewnością zamierzam niebawem wrócić!
Widziałam tam sporo ciekawych eksponatów do kolekcji 😁

Pozdrawiam wakacyjnie 🌞

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz