czwartek, 25 lipca 2013

MOJA KOLEKCJA - MASTERS OF THE UNIVERSE

MASTERS OF THE UNIVERSE CLASSICS

HE-MAN


KELDOR
Apprentice Of Hordak


SKELETOR
The Lord Of Distruction
(Skeletor & Lex Luthor Set)


MASTERS OF THE UNIVERSE
The Original Series:

THUNDER PUNCH HE-MAN


BATTLE ARMOR HE-MAN


TEELA



SORCERESS


MANTENNA


GRIZZLOR


TRAP JAW


SSSQUEEZE


BEAST MAN


SKELETOR


BATTLE ARMOR SKELETOR


MER-MAN


HORDAK


MAN AT ARMS


TRI -KLOPS


TUNG LASHOR


FAKER


WEBSTOR


LEECH


WHIPLASH


TWO BAD


RATTLOR


CLAWFUL


STINKOR


RAM MAN


-------------------------

BLADE


GWILDOR


SAUROD



MASTERS OF THE UNIVERSE - MODERN SERIES (200X)

SKELETOR


STRATOS



RAM MAN



BEAST MAN


TRAP JAW


MAN AT ARMS



EVIL-LYN


HE-MAN




ORKO



THE NEW ADVENTURES OF HE-MAN
























HE-MAN POLISH BOOTLEGS
"GWIEZDNY PATROL"
1983 and up...

HE-MAN




SKELETOR



MER-MAN


CLAWFUL


"MINI" POLISH BOOTLEGS (3,5 INCH)
1989 and up...

HE-MAN


SKELETOR




RUBBER UNARTICULATED POLISH BOOTLEGS (3 INCH)
(6 Figures Set: He-Man, Skeletor, Mantenna, Spikor, Hordak, Man-At-Arms)
1989 and up...

HORDAK





MAN-AT-ARMS


SKELETOR


MANTENNA




MOTU
WRESTLING
ETC.
BOOTLEGS
KNOCK OFF:


THE FORGOTTEN WARRIORS
OF THE UNIVERSE
 :)


GALAXY WARRIORS 

MAGNON


ANUBI


TURLY GANG 

DISGUSTER


?????


COMBO WARRIORS/HEROES


WRESTLE FURY
"THE BEST OF THE BEST"


TROLL FORCES


MIX:












UPDATE: //////////////////////////////////// 30%

6 komentarzy:

  1. ahoj,podívej se prosím na moje kolekce,jsou tady.ty tvoje jsou super :) https://www.facebook.com/pages/He-mangijoe%C5%BEelvy-ninja-MOTU-turtles-figurky/308361412523189

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Krasna strona i kolekcja :) Dekuju Daniel za invite :) Tvoja kolekcja też jest ekstra!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna kolekcja- aż chce się wspominać dzieciństwo. Ja oglądałam He-mana mając ok.5-6 lat, więc za wiele nie pamiętam, oprócz tego że bardzo podobał mi się Szkieletor!
    P.S. Dorwałam ostatnio jednego He-mana ale nie wiem z której serii pochodzi. Jeżeli byłabyś tak uprzejma i mogła mi pomóc w identyfikacji to wpadnij na mój nowy blog lalkowy- besudolls.blogspot.com. He man o którego mi chodzi jest w poście pt."Ksionrze..." (literówka pełniona specjalnie).
    Z góry dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zostawiłam u Ciebie komentarz w tej sprawie! :) I właśnie mi się przypomniało, że miałam napisać o Szkieletorze na moim lalkowym blogu!!!! W ogóle jak tam widziałam u Ciebie - masz więcej fajnistych figurek!!!! Gratulacje i owacje :) Życze dorwania Szkieletora w b.dobrym stanie i z calutkim ekwipunkiem. Ja muszę tutaj wszystkie rubryki uzupełnić fotkami!!! Dziękuję za odwiedziny i komentarzyk!

      Usuń
  4. hej, jest możliwość kupienia od ciebie jakiś figurek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie. Niestety nie mam żadnej, podwójnej figurki na sprzedaż. Preferuje zresztą wymianę. Obecnie każdy podwójny G.I.Joe czy figurka MOTU, TMNT itd przeznaczam na wymianę z bratnią duszą w zbieractwie, czyli Keeperem z Rolki Wspomnień :) Trochę tych figurek można znaleźć na allegro, czy olx. Niestety stan i cena nie rzadko odpychają :( Życzę powodzenia w kolekcjonowaniu! Pozdrawiam!

      Usuń