Zapraszam także na Instagram: @komixiara i @zonefullofdolls !!!- * EWELINA G.*

piątek, 30 września 2022

CABLE - Figurka w skali 1:6

 


Cable, postać z uniwersum Deadpool'a.
Postanowiłam sobie zrobić własny custom.
Dzisiaj szczęśliwie dotarła do mnie główka z Chin.


Na kopercie jest data 9 maj 2022 oraz kraj wysyłki Belgia...
Natomiast główkę kupiłam 2 września 😂
I z pewnością nie z Belgii...

(ebay.com)

Dla mnie osobiście nie ma to znaczenia 😉

Główkę solidnie zapakowano:


Druga warstwa bąbla...


Woreczek strunowy!


No i w końcu dokopałam się do główki!
Jakość powalająca!


Wcześniej przygotowałam ciałko standardowe, ciuszki, dodatki, buty. Więc wystarczyło lekko podgrzać gumę mocującą w główce i osadzić ją na owym ciałku.







Mój custom nie oddaje w 100% postać Cable'a, ale ja zawsze kieruję się swoimi pomysłami.
Bliżej mu do aktora Josh'a Brolin niż do postaci Cable'a.
O to mi właśnie chodzi.

Fotobooooom:










Pozdrawiam 😉

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz