Zapraszam także na Instagram: @komixiara i @zonefullofdolls !!!- * EWELINA G.*

sobota, 24 września 2022

VIN DIESEL - Figurka w skali 1:6

 


Vin Diesel - kolejny ciekawy aktor do kolekcji. 
Figurka "złożona" przeze mnie lata temu. 
Chciałam go stworzyć jako custom Riddick'a i nie zaprzeczam, że kiedyś właśnie tak uczynię. Póki co, Vin jest u mnie w cywilu.

Główkę i ciało kupiłam w Chinach.
Jest sporo wariantów głów Vin Diesel'a. 
Wybrałam ten najbardziej "podobny"do aktora, w mojej ocenie.


Główka była rzetelnie zapakowana 😉




Vin ma nawet na czole swój pieprzyk...

(google.com)

Ciałko wybrałam standardowe, wszystko idealnie pasowało. Nawet odcień. Moja cyfrówka nieco przyciemniła odcień skóry głowy, ale w rzeczywistości, nie ma zbyt wielkiej różnicy.

Vin był gotowy do customowania 😁


Podkoszulek, spodnie, buty i kurtka.
I można było go zabrać w plener na sesję.





W obecnej odsłonie zaopatrzyłam go w sportowe buty i bluzę z kapturem.
Kurtkę zakosił mój JASON STATHAM


Vin z innymi moimi figurkami w skali 1/6 stoi sobie na półce.
Od 2012 roku nazbierało mi się już grubo ponad kilkudziesięciu różnych bohaterów i bohaterek z filmów, gier itd.
Postaram się ich wszystkich regularnie pokazywać na łamach tego blogu.


Pozdrawiam 😉

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz