Zapraszam także na Instagram: @komixiara i @zonefullofdolls !!!- * EWELINA G.*

sobota, 22 kwietnia 2023

KOMIKSOWY KLEKS

 


Od zawsze kocham komiksy, już w podstawówce kolega mnie ochrzcił "Komixiarą', a że ów kolega był wtedy bliski memu sercu, zaakceptowałam ksywę bez marudzenia 😀😍

Polski świat komiksu jest niezwykle bogaty. Mamy wspaniałych rysowników, temat rzeka. Są też takie tytuły, które kochają niemal wszyscy.
Kultowe, po prostu bliskie polskiemu sercu.

Na pewno zawsze lubiłam i podziwiałam kreskę Pani Szarloty Pawel, która niestety parę lat temu zmarła...

Stworzyła ona min. Kleksa 💙
Niebieskiego stworka z przyjemną buźką, dwoma "antenkami" na głowie...

Postanowiłam utrwalić go w materiale, w skali 1/6 😁




Punkty artykulacyjne...? Nieograniczona ilość 😉

Siedzi na półce w towarzystwie min. Przybyszów z Matplanety 😂
(Skala 1/6)


Muszę kiedyś zabrać całą trójkę na spacer w plener, na jakąś sesję zdjęciową, a co!
 😉

Nie ma to jak "maskotkowy tribute", ale fajnie mieć takie zabawki na półce. W czasach dzieciństwa nie było niestety takich w sklepie...

Pozdrawiam 😀

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz