Zapraszam także na Instagram: @komixiara i @zonefullofdolls !!!- * EWELINA G.*

środa, 8 czerwca 2011

Custom Action Figures Part 3

Właśnie przed godzinką napadła mnie chęć do kolejnych "customków" swoich nowych okazów. Na pierwszy rzut poszedł He-Man oraz Adam (nota bene to przecież też He-Man jakby ktoś nie wiedział, ale przypuszczam, że to wszyscy wiedzą, więc z kolei nie wiem po co ten mój wywód...? Pomyślę nad tym później... ehhh).
No więc nie lubię, gdy na moich regałach stoją figurki, które jeszcze nie do końca są kompletnie uzbrojone itp. Zawsze można coś "tymczasowo" im wykombinować :) (Na marginesie pozdrawiam przez pięść wszystkich tych Angoli, którzy sprzątnęli mi na e-bay'u przez ostatnie tygodnie - sprzed nosa - zbroje He-Manka... "Beat it.. Flick it... Choke it " la la la la) A oto moja śmieszna wersja zbroi:




Miecz i topór to oryginalna sprawa :) W tej figurce poprawiłam jeszcze make up - brwi, oczy i zęby, oraz przefarbowałam włosy na jaśniejszy blond. Starałam się nie przekraczać pewnych granic :)))) A taki "kubraczek" własnoręcznie uszyłam Adamowi:



Obie figurki mają za sobą ciekawy krajobraz... Strumyk, las :) Zbliżają się wakacje i sobie na miesiąc "zniknę". Po powrocie powrzucam zdjęcia kilku figurek Żółwi Ninja + Turtles Truck'a, którym z pewnością trochę się "pobawię". Później oddam to we właściwe ręce!! A mowa jest o tym zestawie:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz