Zapraszam także na Instagram: @komixiara i @zonefullofdolls !!!- * EWELINA G.*

poniedziałek, 28 maja 2012

STARWASRY - 8D8 - artykuł Kasi Drabik

Lubię sobie często (jak mam czas of course) zaglądać na STARWARSY i czytać ciekawostki ze świata STAR WARS. A jest tam przecież kopalnia wiadomości "gwiezdno wojennych". Ostatnio trafiłam na artykuł Kasi Drabik na temat figurki "białego, chudego droida" 8D8 - zresztą zapraszam do lektury!! Pojawiła się ciekawa podróbka tejże akurat figurki. No i stało się... Przeciek informacji spowodował u moich figurek strajk okupacyjny, zajęły cały mój Grayskull Castle... Sytuacja ciągle jest nieopanowana. Już sama nie wiem jak się to wszystko zakończy... ehhh.






4 komentarze:

  1. Mistrzostwo! :D Czemu wcześniej tego nie zauważyłem!! :D Takie photo-story są najlepsze, szybkie i pełne humoru! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahhah Mike bo to takie stare czasy! Ale ta "faza" mi została, czekam więc na jakieś "challenge"? Może oboje sklecimy jakieś fotostory? Oczywiście może to być prywata! :) Czekam na coś z Vaderem... Dzięki za komencik!

      Usuń
    2. Proszę bardzo Evee zawsze doceniam twoją twórczość! :) Myślę, że już jutro trzasnę jakąś historyjkę z Vaderem :D Aż się prosi by wzięły w niej również udział Muppety!! :D

      Usuń
    3. Hehe właśnie czytam kolejny raz Twój fotokomiks... Hahaha! Jest moc! I chyba zrobię coś swojego! I tak jak Ci pisałam... Opublikuję to tutaj :)

      Usuń