Zapraszam także na Instagram: @komixiara i @zonefullofdolls !!!- * EWELINA G.*

piątek, 9 sierpnia 2013

DZIĘKUJĘ!!!! ZA PONAD 25 000 WEJŚĆ NA MOJEGO BLOGA :)

Serdecznie dziękuję wszystkim zaglądającym i odwiedzającym 
mojego bloga :) 
Licznik przekroczył już 25 000 wejść.
Skrupulatne statystyki pokazują, że zaglądali tutaj 
czytelnicy z ok. 65 różnych krajów :) 


Najwięcej odwiedzających - to moi Rodacy!
Wielkie dzięki !!!!


Bardzo cieszy mnie fakt, że spore grono czytelników i zaglądających,
to także reszta świata, to z myślą
o nich na blogu pojawił się "translater" :)


Mam nadzieję, że licznik będzie dalej równo i pięknie się
"nabijać" - to pierwszy licznik, (te na wodę i prąd odpadają!) który sprawia, że serce się cieszy, gdy cyfry 
rosną w górę!
Ja ze swojej strony postaram się dalej aktualizować ten blog,
pokazywać na nim historię polskich zabawek, pisać głupotki i
zwiększyć ilość postów produkowanych z namaszczeniem :)
Kłaniam się nisko!
DZIĘKUJĘ!!!!



4 komentarze:

  1. Gratulacje !!
    Nic dziwnego,że licznik tak stuka - dzięki
    Tobie wreszcie zorientowałam się "Who is Who"
    wśród moich G.I.Joe - zrobiłam nawet pierwszą
    "wrzutę" na bloga z powyższymi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz dziękuję Ci za bardzo cenne informacje.
    mój mail : lalkizbieraczki@gmail.com
    Mam jeszcze trochę figurek - muszę tylko porobić im zdjęcia
    uściski Zbieraczkowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci również za wszystkie miłe komentarze! Będziemy w kontakcie, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Serce rośnie jak widac kobiety kolekcjonerki!
    Gratulacje licznikowe!

    OdpowiedzUsuń