Zapraszam także na Instagram: @komixiara i @zonefullofdolls !!!- * EWELINA G.*

czwartek, 17 września 2015

RESIDENT EVIL # 1

Gdzieś w moim ogródku...
Leon i Chris urządzili sobie polowanie na Zombie !!!


Chris Redfield: "Muszę być czujny! Nie wiem co się może czaić w około! Psssst... Leon, gdzie jesteś?!"


Leon S. Kennedy: "Tu za Tobą! Czaję się przy... rurce!"

Chris: "Cholera! Ale mnie wystraszyłeś!"


Leon: "Mów szeptem! Drzesz ryja jak mała panienka! Wszystkie Zombiaki spłoszysz!"

Chris: "Mów GŁOŚNIEJ bo Cię nie słyszę i słońce wali mi prosto w oczy!"


Leon: "TAM!"

Chris: "Co tam?"


Leon: "No tam, nie widzisz?"

Chris: "Nic nie widzę! Mogłem zabrać okulary przeciwsłoneczne, ostatni raz popełniam taki błąd! Ale co... Jakiś Zombiak tam jest?"


Leon: "Jarzyny! Pychotka!"


Chris: "Chyba jeżyny! I to niedojrzałe! Musimy poszukać tych czarnych, dojrzałych. Bo najpierw one były zielone, żeby potem stać się czerw..."


Leon: "Dobra, dobra załapałem! Kierujmy się zatem na północ..."

Na wschodzie ogrodu....


Leon: "Łaaa, jak wysoko..."

Chris: "Dobrze jest! Nic się nie bój, jakby co, ja Cię złapię!"


Chris: "Rzucaj te soczyste prosto tutaj w moje rączki!"


Leon: "Właśnie mi się przypomniało, że mam lęk wysokości!"


Leon: "Chris.... Ratuj! Ja nie chcę umierać!"


Chris: "Nie bój żaby! Jeszcze trochę i dosięgniesz te słodziusie jeżynki z samej góry gałązki!"


Chris: "Ty, ale patrz ile tego na ziemi leży! Złaź, nazbieramy tych i nażremy się jak świnie!"

JEEEEEEEEEEEEEEEB !!!


Leon: "Auuuuuuuuuuu.... Nic mi nie jest!"


Chris: "No widzisz! Mówiłem Ci, że dasz sobie radę z zejściem na dół. Trza było tak płakać? No a teraz zbieramy i jemy!"

Kilka godzin później...


Chris: "To mówisz, że tu nędza i nie ma w ogóle Zombiaków? Dlaczego wcześniej nic nie mówiłeś? Obejrzałbym spokojnie powtórki z pierwszej edycji "Rolnik szuka żony"."

Leon: "No bo, no bo... Myślałem, że i tak coś upolujemy, bo tutaj jest sporo dziwaków mimo wszystko. Możemy też strzelać do ludzików z serii Masters Of The Universe! O!"


Chris: "No! Rozwalić He-Man'a to jest coś!"

Leon: "Albo pozabijajmy ludziki Star Wars!"


Chris: "A jest tu coś bardziej walecznego? Jakiś oddział czy co?"

Leon: "Taaaa! Od cholery tu G.I.Joe! Dowalmy im! Yeah!"


Leon: "Coś mi się przypomniało! Jest tu jeden Zombiak! Kompletnie mi wyleciał z głowy! Musimy go najpierw zlikwidować!"


Chris: "Prowadź Stary! Obowiązki wzywają!"

TU BĘDZIE CONTYNUACJA !!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz