Zapraszam także na Instagram: @komixiara i @zonefullofdolls !!!- * EWELINA G.*

czwartek, 13 września 2018

1/6 ASSIGNMENT ADA - CUSTOM FIGURE


Plan był prosty, muszę mieć w kolekcji Adę Wong i to w wersji z mini gry "Assignment Ada"
Koniecznie "wystruganej" przez siebie :)




Kupiłam głowę, ciało, dłonie i buty.

Głowa...


Już hasło z opakowania sprawiło, że warto było zrealizować swój plan. 
"Bring who you love to reality"!
Albert Wesker już czeka na swoją kolej!


Głowa Ady jest z 6 wersji Resident Evil, to jest zamierzony przeze mnie wybór.
Niespecjalnie podobają mi się inne wersje jej twarzy i całej, pozostałej otoczki.


Do standardowego ciała musiałam dokupić dłonie w rękawiczkach.
Dotarły w miesiąc z jednym (!) gratisowym pegiem :)
Bez komentarza! Na szczęście ma się pod ręką niezbędnik customowy!


*Niezbędnik customowy - pudełko z wszelkimi przeszczepami! Absolutne must have przy zabawie w kitbash/custom!


Kolejny etap - buty. Tu pojawił się spory problem. Model wybrałam już znacznie wcześniej, ale jego dostępność była pod znakiem zapytania przez parę miesięcy...


Przejrzałam mnóstwo ofert, w każdej akurat tych konkretnych butów zabrakło w sprzedaży. 
I tutaj jak zwykle w takich sytuacjach bywa, trzeba ruszyć głową i coś wykombinować, aby w końcu zdobyć daną rzecz!

Koniec końców - udało się!

Pozostał już tylko strój.


Nie mogło zabraknąć motylka :)


Spodnie i kamizelka nieco czasochłonne, ale udało mi się stworzyć to co chciałam.
(Schemat rozrysowany wzorowo! Nie ma się do czego przyczepić! LOL)


Jeszcze kilka poprawek i dodatków, ale nie ma pośpiechu!


"Approved by Leon!"
:)

Kolejny custom z "wishlisty" skreślony!




2 komentarze:

  1. Świetne te lalki z serii Resident Evil, kiedyś grywałem w serie Resident Evil na konsolę PSX, druga część bardzo klimatyczna była, mroczna i duszna, do dzisiaj wspominam podczas dyskusji z różnymi ludźmi. Bardzo dobre gry z fajnymi bohaterami na podstawie których zrobili równie fajne lalki :) Czy zombiaki też wyszły w tej serii w skali 1/6 z pełną artykulacją? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Panie weź se Pan wygoogluj!" XD He he he :) Nie wiem tak w stu procentach dokładnie czy figurki Zombie w skali 1:6 są do nabycia z tej serii (Resident Evil), podejrzewam, że nie. Na pewno na ebayu znalazłam co najmniej dwie figurki Zombiaków w tej akurat skali, ale to są na pewno figurki z serialu: "The Walking Dead". Bardzo dobrze wykonane, ciało całe wymalowane. Chyba nie oryginalne wytwory, bo do kupienia bez ciuchów. Fajna sprawa, ale osobiście nie skuszę się na żadną z nich.

      Usuń