Zapraszam także na Instagram: @komixiara i @zonefullofdolls !!!- * EWELINA G.*

poniedziałek, 17 stycznia 2022

BOSKA CIRI!

 CIRI & GERALT


Jest taki rodzaj figurek, które trzeba kupować "grupowo", mieć w kolekcji Geralta, a pominąć Ciri - karygodne!

There is a kind of figures, that you have to buy "in groups" if you know what I mean! I have Geralt in my collection, so I needed to buy Ciri as well!

😀

"Piękne i Bestie" znowu mnie poratowali!
Polecam ten zacny sklep wszystkim.



(Odciski palców należą do osób, które mi towarzyszyły, gdy paczka z Ciri dotarła... W okolo tylko było słychać: "Poka, poka mi, mi! Nie, bo mi!" No i obmacali pudełko, ale nikogo nie winię 😁 )

(The fingerprints belong to my friends. When the package with Ciri arrived, everyone wated to see the figure! I can't blame them!)


Ciri w bąbelku!

Ciri in the "bubble"!


Dodatki i podstawka...

Accesories and stand...


SPAM zdjęciowy, już tyle review powstało, że nie trzeba nic nowego dodawać.
Jestem absolutnie zachwycona tą figurką!

Photo Spam: So many reviews are avaible on the internet, that I don't need to add anything from myself. I'm absolutely delightful with this figure!








No i piękny duecik!

A beautiful duo!


Zabrałam Ciri na sesję do parku.
Zdjęcia wyszły super, ta figurka jest stworzona do takich zabaw w plenerze.
Popełniłam jednak błąd, że nie zabrałam także Wiedźmina.
Muszę to naprawić przy najbliższej okazji!

I took my Ciri to the park, for a photo-session.
The photos came out great, the figure is made for such "outdoor" fun!
However I made a mistake, I should have taken The Witcher too.
But there will be more opportunities for sure!

😊




MAGIA 💖

It's a kind of magic!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz