Zapraszam także na Instagram: @komixiara i @zonefullofdolls !!!- * EWELINA G.*

środa, 29 marca 2023

STRETCH A PALZ # 3

 To już trzeci post o figurkach Stretch A Palz

Pozostałe opisałam tutaj: GUMOSTWORY

Tym razem seria dotyczy potworków znanych z ekranizacji filmowych...




Chociaż figurki wyglądem przypominają znanych bohaterów, ale występują tutaj różnice w kolorystyce i nazewnictwie. 

Udało mi się zdobyć tylko trzy sztuki, czyli kolejna seria, trudna do kupienia i skompletowania.
Figurki te są dostępne min. w sieci PEPCO, Allegro, Amazon itd...

Pozostałe warianty:


Bing Bong (haha świetna nazwa!) 😂 to ta sama figurka, co LULU i BABA z 1 serii Stretch A Palz.
Różni się tylko kolorami od poprzedników. Reszta figurek to zupełnie nowe warianty.


Chciałabym przypomnieć, że adres strony podanej na blistrach, czyli: http://stretchapalz.com/
Od kilku lat ciągle jest nieaktywny! 
Strona praktycznie nie istnieje, ale jej adres jest zawsze podany na blisterkach tych konkretnych figurek Stretch A Palz...
Te figurki to BTF Concept.

Może kiedyś się pojawi 😁
Kilka osób na to czeka, ja również.

Obecnie na rynku istnieje mnóstwo wariantów, nazw czy rodzaii tych gumowych zabawek "gniotków".
Stretch A Palz, Gumostwory, Monster Flex...

Pojawiły się także nowe o nazwie:
BATTLESTAR BRAWLERS

Nieco mniejsze, ciut gorzej zrobione, ale posiadają dodatkowe "umiejętności"!
Każda figurka ma parametry typu: stamina, agility, intellect czy strength


To jest coś wspaniałego 😀

Tradycyjnie seria składa się z 5 figurek, w dwóch wersjach kolorystycznych.
Tym razem udało mi się kupić komplecik!






Po wyjęciu z opakowania, kilka figurek miało na sobie drobinki piasku, ale żadna nie posiadała uszkodzeń.


Tych dwóch...


... mi kogoś przypomina! 😄


Z innej beczki, chciałam zaprzeczyć temu, że tych figurek nie da się porządnie wyczyścić.
To oczywiście nieprawda.
Myjemy je w letniej wodzie mydłem, wycieramy do sucha, a następnie używamy talku (puder dla dzieci, albo zwykła mąka). Usuwamy jego resztki pędzlem.
I figurka jest jak nowa.


To kolejna fajna seria tych Gumoludków.
Świetna zabawa dla dzieciaków 😉

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz