Zapraszam także na Instagram: @komixiara i @zonefullofdolls !!!- * EWELINA G.*

środa, 12 kwietnia 2023

BATTLE CAT & PANTHOR

 


He - Man'a i Szkieletora z serii "Origins" już miałam od jakiegoś czasu, ale bez Battle Cat'a i Panthor'a, nie byłoby takiej samej zabawy!

😉

Battle Cat dotarł do mnie w "firmowym" kartonie:


W czasach mojego dzieciństwa o takiej zabawce można było tylko marzyć 😔

Na szczęście dzisiaj nie ma problemu ze zdobyciem figurek Masters Of The Universe.


W środku oprócz Battle Cat'a był też mini smakołyk 😀


Punkty artykulacji zachwycają!
Pozowalność figurki jest niesamowita!!!

He-Man od razu wskoczył na swojego... przyjaciela!
😁

Coś pięknego!


Nie mogłam zostawić swojego Szkieletora samego...
Wszak jemu również należy się Panthor!


Panthor dotarł do mnie w zwykłym kartonie bez dodatkowych cukierków 😂


Kolejna piękna figurka!
Jeśli ktoś się zastanawia czy warto kupić, absolutnie polecam!

Pudełka posiadają przepiękne ilustracje!!!

Battle Cat




Panthor




He-Man i Szkieletor pięknie prezentują się na półce, na tle Castle Grayskull.
Kilka osób odwiedzających mnie już się nimi bawiło, ręka po prostu sama sięga po te zestawy 😂

To takie spełnione marzeń z dzieciństwa 😉

Pozdrawiam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz