Zapraszam także na Instagram: @komixiara i @zonefullofdolls !!!- * EWELINA G.*

środa, 31 stycznia 2024

SPOOKY KOOKY # 2


 Poprzednio o figurkach Spooky Kooky pisałam TUTAJ

Przybyło mi kilka kolejnych ludków do kolekcji, więc czas na update 😁


Udało mi się nabyć "komplet" podstawowy. Cztery najbardziej popularne wersje tych poczciwych Wisielców-Chudzielców 😀



Przepięknie się prezentują kolorystycznie! 
Guma jest idealna, nie za miękka, nie za twarda.
Stan? 
Bardzo dobry +, posiadają nawet oryginalne sznureczki, w których zostały zakupione w czasach PRL.
Przetrwały do dzisiaj!
Sprzedawca dbał o swoje zabawki 😁
Chwała mu za to 💖

Mam zatem:

3 Szkieletki 💀💀💀


2 Przystojniaków 😎😎


2 Śpiochów 😴😴


I absolutną bombę:

1 Brzydala, którego szukałam od tylu lat!
😜


Ta wersja najbardziej mnie cieszy, ten Spooky uzupełnił moją kolekcję podstawową 😍

Posiadam również stadko polskich bootlegów Spooky Kooky, o których już tu pisałam wcześniej.


Spooky Kooky to przefantastyczne figurki!
Szkoda, że dzisiaj już nie można ich kupić w zwykłym sklepie zabawkowym.

Super zabawki z dawnej, minionej epoki.
Mnóstwo sentymentu i pięknych wspomnień!

💖

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz