Zapraszam także na Instagram: @komixiara i @zonefullofdolls !!!- * EWELINA G.*

środa, 19 września 2012

LENSING NECRO - Review figurki z filmu: "Kroniki Riddick'a"



Chciałam najpierw zrobić mały przegląd takiej, fajnej figurki Punisher'a, ale ostatecznie dzisiaj napiszę trochę na temat pewnej figurki z mojej kolekcji - mianowicie będzie to charakter z fantastycznego filmu: "Kroniki Riddick'a" niejaki - Lensing Necro! Postać pojawiająca się w filmie sporadycznie, ale jednak firma SOTA, postanowiła uwiecznić go w twardej gumie wśród kilku innych charakterów z tego własnie filmu. No i cóż mogę na to powiedzieć? Extra! Fajna postać, ciekawy wygląd i wykonanie. Mam tylko takie jedno, malutkie "ale" - wydaje mi się, że oryginalny Lensing Necro, występujący w filmie, miał krótsze kończyny dolne, bardziej był przygarbiony, niż artykulacja na to pozwala, może to tylko moje "widzimisię", co by jednak nie powiedzieć, bardziej podoba mi się wygląd figurki!! Czyli to moje "ale" jest jak najbardziej pozytywne.
Mojego ludzika zakupiłam luzem 4 lata temu w Anglii za "grosze". Brakuje mu tylko "kabelka" łączącego maskę, przyłbicę czy okular z pleckami :) Już pracuję nad repliką ;) Figurka jednak jest rewelacyjna, dlatego zaraz zaprezentuję tutaj Wam kilka zdjęć!
Gdybym kupiła mojego Lensing Necro w blisterku, wyglądałby tak:


Ciekawy, sympatyczny blister. Wrzucę jeszcze foto przykładowego blisterku tych akurat figurek z tej serii, żebyście mogli sobie zobaczyć "przód i tył":


Na tyle na ile mogłam znaleźć informacje - te figurki Sota wypuściła na rynek w okolicach 2004 roku, lub w 2003. Przepraszam, nie mam blistra jak już wspominałam, a przetrząsanie internetu nie dało mi zbyt dobrego rezultatu. Także mogę się mylić, ale chyba tylko nieznacznie. Jeśli macie ochotę, poczytajcie sobie tego linka lub drugiego linka - są tam zdjęcia i opisy figurek z tej serii :)

Mój Lensing wygląda tak:









Widziałam kilka review na YouTube, ale z wieloma stwierdzeniami nie mogę się zgodzić, faktycznie samą twarz nie można dokładnie zobaczyć przez "wizjer" ale dramatu nie ma, zaraz pokażę zdjęcie, gdzie jednak no widać jego ryjek. Wrzucę też fot opisujący artykulację. Figurka wykonana jest z twardej gumy, osobiście uważam, że pomimo wątłej sylwetki - Lensing Necro ma stabilne i solidne stawy, trzeba by było celowo próbować je połamać. Fantastyczną ma "rzeźbę" ciała, kolory nieco zmieniły się na zdjęciu, to przez gumę z której jest wykonany. Jego wysokość to ok. 18 cm. Na tej figurce nie znajdziecie sygnaturki! Co tu dużo mówić - to świetny ludzik, którego warto mieć w kolekcji.


Szczegóły artykulacji:




To takie szybkie review, ale polecam wszystkim zainteresowanym tę serię figurek. Ja poluję na resztę, ale bez pośpiechu. Miejsce na półce jednak czeka :)))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz