Zapraszam także na Instagram: @komixiara i @zonefullofdolls !!!- * EWELINA G.*

niedziela, 27 marca 2022

1/6 Jason Statham - CUSTOM

 


Na łamach tego blogu nie publikowałam zbyt wiele z mojej kolekcji figurek w skali 1/6.
W ciągu ostatnich lat nazbierała się spora gromadka customów.
Dzisiaj zaprezentuję więc custom stworzony przeze mnie.


Nie można nie posiadać tego przystojniaka, jeśli kolekcjonuje się figurki w skali 1/6
Ja od 2012 roku (wow to już 10 lat trwa!) je zbieram. Oryginalne, ale także tworzę swoje customy. Po prostu nie wyobrażam sobie swojej kolekcji bez tych figurek.
Wiem, że na przestrzeni tych lat - zaraziłam tą pasją sporo innych ludzi 😂

Głowę kupiłam w okolicach lipca 2019 roku.
To był jeszcze dobry czas na zakupy części figurek z Chin.
Potem nastąpiła pandemia, dzisiaj sytuacja na świecie jest jeszcze gorsza...

Główka Jasona dotarła do mnie w typowym pudełeczku:



Zabezpieczona w kawałku folii bąbelkowej:


Kawał dobrej roboty - Jason jak żywy.




Zdjęcia nie oddadzą zachwycającej jakości tej "buźki".
To trzeba zobaczyć na własne oczy!

Twarzy/główek Jasona było sporo do wyboru.
Nic dziwnego, Jason Statham jest popularny wśród kolekcjonerów.
Tutaj zdjęcia przykładowe:

(google.com)

Mój Jason dostał standardowe ciałko w skali 1/6 i min. kurtkę z zestawu "I Am Legend".
Golf i spodnie made by me 😉


Sesja z Jasonem:







Genialny do "zabawy", na sesje zdjęciowe, czy do stania na półce.

Pozdrawiam 😎


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz