Zapraszam także na Instagram: @komixiara i @zonefullofdolls !!!- * EWELINA G.*

poniedziałek, 14 marca 2022

BEN COOPER INC. VINTAGE ACTION FIGURE - SUPERMAN

 


Trafił w moje ręce bardzo vintage i bardzo fajny Superman!
😁

Nie sądziłam, że uda mi się zdobyć jakąś figurkę z tej serii w Polsce.
Jednak nic mnie już nie zdziwi, cuda można znaleźć dosłownie wszędzie!

To Superman z Ben Cooper Inc. "Vintage Action Figure", które pojawiły się w sprzedaży w okolicach 1973 roku.

Nie było mnie wtedy jeszcze na świecie, więc nie mogę z całą pewnością stwierdzić, że te figurki w późniejszych latach trafiły i do nas. Czy to z "zachodu", czy w ramach chińskich bootlegów, albo odlewanych podróbkach w polskich, rodzinnych firmach.

Pewne jest to, że moja figurka jest bardzo stara, ma ciut inną sygnaturkę od oryginalnych Ben Cooper Inc. Nie ma to dla mnie znaczenia - jestem zachwycona faktem, że przynajmniej ten egzemplarz jest w moim posiadaniu!

Mój Superman miał czarnym mazakiem pomalowane buty...



Delikatnie i mozolnie to usuwałam, niestety nie obyło się bez ubytków oryginalnej farby...


Udało się usunąć warstwę czarną, pozdrawiam osobę, którą kiedyś poniosła wyobraźnia i cieszę się, że nie użyła niezmywalnego markera z "wyższej półki". 
Byłby płacz 😆

Efekt końcowy zadowalający, równocześnie odkryłam, że figurka jest bardzo delikatna i podatna na "zarysowania". Jest też ochlapana kropeczkami jakiejś farby olejnej...
Nie ma mowy o sesji zdjęciowej w plenerze, zbyt ryzykowne.
Najbardziej na zadrapania jest narażona buźka i dłonie...

Trzeba po prostu uważać...




Z serii "tańczących super bohaterów" był także Batman, Spiderman itd.

Pozwolę sobie pokazać kilka zdjęć przykładowych:

(google.com)

(google.com)

(google.com)

Cieszę się, że coś tak ciekawego trafiło w moje ręce!
Absolutnie wspaniały kawałek gumy w mojej kolekcji!

😊



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz