Zapraszam także na Instagram: @komixiara i @zonefullofdolls !!!- * EWELINA G.*

czwartek, 20 lipca 2023

1/6 MARK WAHLBERG - CUSTOM FIGURE

 


Odkurzając stare foldery natrafiłam na mój custom Mark'a Wahlberg'a
Stworzyłam go w 2017 roku.
O figurce więcej napisałam min. TUTAJ

Jest to figurka z serii:
1/6 Mini Time US Navy Seal "Battle Of Abbas Ghar"

Sama figurka Marka powstała na podobieństwo do postaci z filmu: "Lone Survivor"

(google.com)

Zrobiłam z niego kolejnego "Łobuziaka" w mojej kolekcji figurek 1/6



Fajna buźka, chociaż zawsze wolałam jego brata Donnie'go z New Kids On The Block 😊


Ciałko z tej serii jest niezbyt fajne, ale funkcjonalne!


Buty i rękawiczki solidne!


Ten custom ma z 6 lat...
Czas na jego odnowienie!
Nowe ciuchy i ekwipunek 😉




W kolejce kilku następnych przystojniaków do odnowienia 😉

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz