Zapraszam także na Instagram: @komixiara i @zonefullofdolls !!!- * EWELINA G.*

wtorek, 1 sierpnia 2023

FORTNITE - THE VISITOR

 THE VISITOR

(Legendary Series)


To była pierwsza, zakupiona przeze mnie figurka FORTNITE.
Od niej wszystko się zaczęło.

The Visitor ma wspaniałą, niebiesko-metaliczną zbroję, w ogóle jak każda "skórka" z gry - jest to świetna kwintesencja świata fantasy. Figurka ta reprezentuje idealnego żołnierza do zabawy!
Artykulacja i dodatki mnie osobiście zauroczyły całkowicie!
Nie ma dla mnie ratunku!
😁.

Przód:


Tył:


The Visitor posiada cztery nakładki na hełm, z rożnymi "minkami" utworzonymi z pikseli...
Mój niestety zgubił jedną, brakuje mu niestety także "kosy".
Posiada granat, apteczkę First Aid, przewspaniały plecak i legendarny karabin szturmowy.

Figurka ma ponad 40 punktów artykulacji!

Wykorzystałam to do stworzenia fotostory przy prezentacji Rabbit Raider'a!


Poprzednie posty z moimi figurkami Fortnite są TUTAJ

Niebawem nowe nabytki się pojawią.
Jeden jest już w drodze 😉

Fortnite górą!!!

💖

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz