Zapraszam także na Instagram: @komixiara i @zonefullofdolls !!!- * EWELINA G.*

czwartek, 1 grudnia 2011

FLIPSHOOOOOOOOOOOT.... :)

Dzisiaj dotarła do mnie bardzo miła paczka, której nadawcą jest Mr. Kolektor :) W środku były figurki oczywiście, za wszystkie bardzo serdecznie dziękuję!! Rewelacja! Najbardziej ucieszył mnie Flipshot, gdyż brakowało mi go w zestawie figurek z "The New Adventures Of He-Man", a teraz dołączył do ekipy. Jest w bardzo dobrym stanie + ekwipunek (co bardzo cieszy!!)  Także serdecznie dziękuję!


Figurka Flipshot'a jest jedną z najlepszych z tej serii (wg mojej skromnej osoby) - szerzej na ten temat napiszę już sooon... Chciałam na koniec jeszcze trochę odbiec od tematu "figurki itp". Dużo się ostatnio mówi o tym, że śnieg pojawi się w ... lutym. Albo, że może nawet w poniedziałek... Cokolwiek się stanie czuję się w obowiązku ostrzec ... uważam, że ZIMA w tym roku będzie bardzo sroga, mroźna, paskudna... :( Niestety! A skąd wiem? Ehhh... Mam takiego wielkiego, kudłatego psa... Pogromcę Kurt'a Angle'ra - HEKTOR mu na imię... No i właśnie on zapuścił sobie teraz długą grzywę, a przecież rok w rok, po zmianie "ofutrzenia" w okresie zimowym jego grzywka wynosi góra 2 koma 7 cm długości! A tu raptem jego grzywa przykrywa mu nochal... Poza tym wcina potrójne porcje. Także na 100% chyba nadciąga zima stulecia!
Ostatnio próbowałam mu przypomnieć, jaki to był słodki, grzeczny, kochany, miły, spokojny, posłuszny jako szczeniak... ale to jakby grochem o ścianę :) Nic nie pomogło, dalej jest nie do zniesienia!


No nic... Pewnie jakoś się przeżyje nadciągającą zimę... :( Brrrrrrr..... :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz